2015年3月24日 星期二

悼念李光耀...組屋。人人做業主。你羡慕嗎?

新加坡之父李光耀逝世...
悼念同時,很多人將香港與新加坡作比較!
不少網民高呼新加坡比香港好,尤其是居住方面,幾乎每個國民都可以擁有自己的組屋,每個家庭都有千呎單位,新建的組屋簡直有香港的豪宅水平,人人安居樂業,香港冇得比云云...
全文:新加坡組屋直情係香港豪宅?9 成家庭免費業主!
筆者有很多朋友都曾經移民新加坡,最終都選擇回流。當時正是 97 回歸...買樓置業比現在更難,當年大學畢業生要移民新加坡很容易,於是很多朋友到那邊發展,筆者亦有到新加坡探望。正如文章所說,人人有組屋,居住環境好、國民質素高,最初一、兩年,朋友都很滿意。再過一、兩年,部份朋友開始埋怨,很悶、很刻板...

新加坡的管治模式,被稱為家長式管治。
很多香港人視為必然的自由,包括言論自由、新聞自由、集會自由等都沒有。
朋友 M 說,傳媒都是國家的,沒有反對聲音,新加坡人甚至不敢在公開場合批評政府,敢怒不敢言,怕俾人知道,怕受到壓迫。新加坡刑罰很重,人民很怕做錯事,多一事不如少一事。每個人從小就被灌輸要循規蹈矩,工作、生活均缺乏創意、生氣。想創業做生意?做得唔好冇問題,若做好,政府就會買起你或與你競爭。

至於組屋,香港人最羡慕的一環。
是的,從自住的角度說,的確可以減輕國民負擔。
不少政治評論員指出,良好的房屋政策,是維穩的關鍵!
正如朋友 M 說,就像傳統的父母,畢業出來,幫你安排好居住地方,安排好以後的發展,很安穩,但開心嗎?安居樂業?做自己想做的事?

正如上述所說種種情況,在新加坡生活只能安安份份,唔使為住煩惱,但唔代表做到自己喜歡的事,退休不錯,年青人嘛,他選擇回流。從另一個角度看,當人人都是業主,買樓就沒有優越感!
當 95% 的人都買到樓,價格相對穩定,投資價值欠奉。
想買幾層樓收租,一間變兩間,兩間變四間?
想透過物業翻身?想財務自由?
在新加坡似乎更難,投資、收租、賺錢...香港容易得多!
★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:本人。「樓轉命運」「上車又住又賺」作者 Anthony
題目:辣招效果浮現,幾時係入市時機?邊區咩樓有潛力?
   住宅投資者殺價、揀爆升樓、揀高租值樓秘技!
日期:26/3(四)7~10pm  地點:佐敦
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)
★ 1% X cMoneyHome 廣告時間 26 歲前買車買樓 樓轉命運 3 小時!★題目:上車買樓話咁易?有樓又唔使做樓奴?點做到?
日期:9/4(四)7~10pm

地點:佐敦
詳倩及留位:http://bit.ly/1sefUSQ

About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

咩樓買得過?咩樓買唔過?...雜誌封面專題訪問 :P

上星期接受「經濟一週」專訪,仲上埋封面,哈哈!
網友、記者最關心的話題,當然是...而家仲買唔買得過?買樓仲有冇投資價值?篇幅所限,這裡略作補充。記得去年今日,樓價調整,我在電台、報章訪問說,樓價跌唔落,細價樓值得投資,又俾人抦!
今日,樓價破頂,筆者寫了幾篇文章,支持細價樓調整,又俾網民狂插。難道一定要人云亦云?咁有乜好寫?
Picture

溢價...是比較!
甚麼是貴?甚麼是平?...是相對性的!
細個嗰陣 $0.5 一串魚蛋,而家 $10...咁唔係貴,係通賬;
附近個個賣 $7
一串魚蛋,呢間賣 $10...咁先係貴;
佢係米芝蓮魚蛋,天然材料、人手打...咁係貴得有道理;
大家都係咁上下味道、質感,佢零舍貴...咁先係溢價。
過去一年,政策扭曲、市民盲搶樓,導致價錢反常...
從業主角度來說...財富轉移
認識我們的朋友都知道,五、六年前開始我們就瘋狂買入細價樓,記得當時「金獅花園」$120 萬就買到,「得寶花園」$140 萬就買到,今天都向 $350、$400 萬進發了,升幅遠遠跑贏中高價樓,亦拉近了大業主、小業主之間的「貧富懸殊」,哈哈!

從準買家角度看...溢價太高
升得多,有人買,銀行估到價,係咪代表值呢?
例如新界二線屋苑,呎價仲貴過市區屋苑;同一個屋苑,細單位比大單位呎價貴一、兩成等,從我們多年的投資經驗來說,這是不合理的。
A:呎價值 $1 萬的樓,賣 $1.2 萬,這就是貴;
B:呎價值
$1.2 萬的樓,賣 $1.2 萬,這可接受;
C:呎價值 $1.4 萬的樓,賣 $1.2 萬,仍然值得投資!

筆者在訪問中經常提到應該要「調整」是指A類!
因為這個價錢,不是市場定的,是政策扭出來的!
新手上車,避免買A類,B類筆者不反對。
投資收租賺錢,當然要揀C類!
仲有冇?當然有!
有A就有B,有B就有C,它們是相對的、並存的!
對投資老手來說,應該心裡有數,知道甚麼是相對抵...
對投資新手、自住業主來說,這比較難掌握...
是的!如果沒有相當的經驗,沒睇過幾百層樓,很難分析!

另一個比較值得參考的指標...租金
租金的溢價,相對較小,因為用家真係要生活、搭車、返工。
新 界區的熱炒屋苑靚靚上車盤,$400 萬租 $1 萬,市區的低調單幢上車盤,$300 萬都可以租 $1 萬,如果識得揀、識得包裝,甚至可以更高。當然 Sell 你的經紀,會有 10 萬個理由,講到天花龍鳯,覆天覆地,冷靜細心觀察,租金跟唔上就係跟唔上,係咪真係「而家冇,將來會有?」每個地方唔同,自己搵張家輝研究吓。

★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:本人。「樓轉命運」「上車又住又賺」作者 Anthony
題目:辣招效果浮現,幾時係入市時機?邊區咩樓有潛力?
   住宅投資者殺價、揀爆升樓、揀高租值樓秘技!
日期:26/3(四)7~10pm  地點:佐敦
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)
About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

2015年3月18日 星期三

尋找 5 厘工廈!...東網專訪【上車血淚史:港女學慳家 投資物業創未來】後記

兩位 80 後小妹 Cola 與 Icy 接受東網訪問...
難得!今次訪問得到
不少網民正面評價!除了分享如何死慳死抵,儲首期上車買樓,仲講到如何更上一層樓,投資工廈...早幾年樓價便宜,按揭審批相對寬鬆,1% 投資兵團的師兄師姐,手持十層八層樓的大有人在。然而近年政府不斷加辣,身邊的朋友都慨歎,想買第二、第三層樓難咗好多...
朋友:「首期又多咗,俾到首期都過唔到壓力測試啦!」
筆者:「早幾年叫你買架啦,又話睇定啲...」
朋友:「加息丫嘛,唔驚跌咩?」
時機過咗,唯有諗諗其他,兩位小妹齊齊玩工廈...
Picture

昨天與網友討論,工廈回報不低...
根據屯門區工廈業主提供的資料,該區空置率極低,近兩年租金上升 30%,回報達 5%。筆者與部份戰友,包括兩位小妹則集中於葵涌、荃灣,最主要是這區有高手護航,買又平過人,賣又貴過人,哈哈!甚麼基建、前景,我們沒有考慮太多,因為目標是短線投資...
以下是其中幾個單位的回報...

兩年前買入荃灣柴灣角街 1700 呎單位...
買入價 $415 萬,原本想短線投資,遇上三辣招,市場死寂,於是轉售為租,當時簽租約 $1.35 萬,租金回報接近 4%。新租約若以最近成交價 @$10 計算回報接近 5%。
Picture
同年買入葵興打磚坪街 1200 呎單位...
亦是兩位小妹參與的其中一個單位,買入價 $310 萬,分契兩間,總成本約 $340 萬,每間約 $170 萬,其中一間半年前以 $7,900 租予貿易公司,回報 5.6%,比細價住宅還要高。
Picture

去年一月戰友買入葵興 3800 呎單位...
買 入價 $1,018 萬,沒有放租,分契 8 間出售,去年年底全數沽出,總價 $1,663.80 萬,一年內賬面升值 63%。對買家來說,其實回報亦不俗,最細的單位不到 400 呎,售價不到 $160 萬,即使只能夠租到 $6,000,回報亦有 4.5% 呢。
Picture

不過正如報導中的專家所講,投資工廈難度相對較高...
位置、質素、價錢非常參差,質素高的,可以媲美高級商廈,質素差的,嚇到你唔敢行入去,仲要睇好多樓底、貨場、承重等因素,一定要做足功課,咪淨係信代理,否則隨時買錯貨。

★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:前大行工商舖部門高層 Dooby Sir
題目:去年住宅狂升,工商舖冇乜升過,更有投資價值?
   再出辣招,有乜策略?中價樓?工廈?你轉咗陣未?
   工廈分契增值,@2700買入,@5000沽,點做?
日期:19/3(四)7~10pm  地點:佐敦
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)

About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

2015年3月17日 星期二

大落後?!工廈樓價,平過地價!

朋友:「代理問 $500 萬賣唔賣,有咩意見?」
筆者:「之前好似話有人出到 $530 架,回咗啲喎...」
朋友:「係呀,呢兩年冇乜升過,睇吓應唔應該出咗先...」
筆者:「應該唔止呢個價,個景咁靚,冇咩買咪楂住先囉!」

朋 友幾年前在荃灣買入一個工廈,發展 IT 生意,買入價 $320 萬,面積 1600 呎,呎價僅 $2,000。買入之後,工商舖瘋炒,短短一年就有買家俾到呎價 $3,300 洽購。當時區內同級工廈呎價約 $3100,由於朋友單位有靚海景,價錢略高。2013 年 2 月政府推出三辣招,燒埋工商舖,市場即時冷卻,過去兩年冇乜升過。多得政府的辣招,資金從四方八面湧入細價樓,加上報章傳媒日日講樓價破頂,
個個都話樓市瘋狂,其實只是細價樓市場而已...
Picture

朋友的單位就在荃灣 One Midtown 附近...
區內很多舊式工廈重建,重建之後,靚到不得了,以 One Midtown 為例,唔講仲以為係甲級寫字樓,其實只係工廈。有朋友在這裡開了一間酒廊,有 Live Band、有 BBQ、有靚平台,當然唔少得荃灣海旁的最大賣點...藍巴勒海峽無敵靚景!
PicturePicturePicturePicturePicture

很多地方的工廈,呎價兩、三千,仲平過地價,甚至建築成本!
昨天接受記者訪問:「有沒有減持細價樓?」
筆者:「有啊!比高峰期減少 1/3 了!」
記者:「賣咗會買乜嘢?」筆者:「首選工廈!」
2010 年 SSD,大量資金由住宅流向工商舖;2013 年三辣招,令大量資金從工商舖回流,令細價樓升幅失控,明顯是政策扭曲的結果。今次政府收緊 $700 萬以下的住宅按揭至 60%,與工廈 40% 距離拉近,吸引力好似大番好多喎!有利資金回流...

筆者與 1% 投資兵團戰友,投資工廈已經兩年了。
早期以低價高賣,短線投資為主。後來發現市場流轉慢了,就咁買咗等升唔係好方法,於是就開始玩拆售增值,回報更快更深。細單位有價、有市,
仲有租收,租金回報高達 5%!之前提到的葵興項目已全數沽清,買入價 $1,018 萬,出售總數 $1,663.8 萬,賬面升幅逾 60%,一年內完成,當然當中有不少成本,講座再分享...
★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:前大行工商舖部門高層 Dooby Sir
題目:去年住宅狂升,工商舖冇乜升過,更有投資價值?
   再出辣招,有乜策略?中價樓?工廈?你轉咗陣未?
   工廈分契增值,@2700買入,@5000沽,點做?
日期:19/3(四)7~10pm  地點:佐敦
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)

About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

點解咁多父母幫仔女買樓?冇父蔭點算?

今個星期的 iMoney 副刊主題是「買樓何價」...
專題報導「年青人硬上車、自暴自棄」的故事...
又探討佷多父母幫子女買樓,當中有 King Sir 的訪問...
Picture
其中一個故事,講一對新婚夫婦...花了三十多萬擺酒,只剩十多萬,冇錢置業,好慘...老老實實,「花了三十幾萬」+「只剩十多萬」=「本來有五十多萬」...這是個人選擇問題,五十多萬,絕對夠買一個 $400 萬以內的單位,再加上他們每月收入超過 $5 萬,壓力測試應該不成問題。然而他們選擇花錢在婚禮上,筆者身邊好多朋友都係咁,唯有捱貴租...

當中又講到很多父母,幫子女買樓...
事 實上,筆者身邊很多朋友,都有咁做,有位炒家朋友,在佔中期間趁兵慌馬亂,一口氣買了幾間,一間給兒子,一間給姪仔。另外有位持有十多個物業的 1% 住宅兵團同學,膝下無兒,幾個外甥、姪仔,每人送一間,人人有份,哈哈!筆者自己雖然未有子女,不過亦有為家人置業,除了有一間給父母住,另外亦為兩位弟 弟每人買了一間。通常講到呢度,身邊的朋友就會話,嘩!乜咁好?仲要唔要細佬妹?...

其實...又係政策引伸的怪現象!
近年政 府不斷加辣,收緊按揭,買樓越來越難。年輕人高呼政策令他們難上車,筆者跟你們說,想買樓收租更加難,正所謂有錢俾首期都過唔到壓力測試,買到三、四間已 經不錯,相比幾年前的戰友,閒閒哋買十間、八間,相差很遠。賺咗錢,自己想買又買唔一到,攞住筆錢做乜?炒股票?買匯豐、銀娛都輸到開巷,買二、三線股好 多更加血本無歸!乜都唔買擺响度?仲大鑊?世間誘惑何其多,筆者都試過,無端端攞幾十萬出去做生意,半年都唔夠就蝕晒!

於是...賺了錢,自己又買唔到,自然想到買樓給親人...
當係血濃於水又好,一家人拍住上投資又好。今時今日銀紙不斷貶值,楂磚頭點都好過攞住筆錢唔知做乜。形成很多年青人,都仲未知道乜嘢叫樓,就無端端俾老豆老媽子擺咗上橋。建議父母買樓俾仔女的同時,應該順道教導他們理財,如果唔係佢哋唔會珍惜,分分鐘做敗家仔!

見到身邊的同輩有樓楂手...
再加上傳媒推波助瀾,令到很多年青人「硬上車、盲買樓」,然而亦因為這些小業主、年青人,本身對物業市場不熟悉,甚麼是平?甚麼是貴?沒有概念!總之老豆老媽子住响呢區,就應該要在附近買層樓,買貴咗都唔知,就算知都唔介意,一句「自住啫」就解釋晒!

咁多破頂新聞,咪就係咁嚟囉!
唔係新手買,唔通老手、炒家會同你破頂追價咩?賺條毛呀?
所以筆者同意湯文亮博士、林本利博士所講,沒有必要急於追價,應該先裝備好自己,不斷睇樓,做好準備,遇到真正有價值的樓才買。
至於冇父蔭母蔭的年青人,就要靠自己啦!靠自己的過程之中,你們學到的一定會比其他年青人多,因為一分一毫都是你們自己的,你們一定會更珍惜,更用心思考。訪問之中 King Sir 亦有貼示,有能力的話不要再追細價樓了,中價、中型樓的呎價合理好多!你轉咗陣未?

★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:前大行工商舖部門高層 Dooby Sir
題目:去年住宅狂升,工商舖冇乜升過,更有投資價值?
   再出辣招,有乜投資策略?中價樓?工廈?你轉咗陣未?
   工廈分契增值,一年內 @2700買入,@5000沽,點做?
日期:19/3(四)7~10pm  地點:佐敦
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)

About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

2015年3月9日 星期一

【讀者來信】想兩房換三房,是入市時機嗎?

讀者來信
Anthony 你好,拜讀閣下的 Blog 已有一段時間,不但觀點精闢,實戰經驗更是精彩,獲益良多,多謝分享。本人早年與太太聯名在港島東買入一個兩房單位,市值約 6M,尚欠 Mortgage 大約 1M,本人月入 $4.2 萬,太太月入約 $2.5 萬。由
於孩子漸漸長大,我們希望可以換一個三房單位。過去一年樓價升了那麼多,還值得買嗎?全新辣招出台,是否換樓時機?本人與太太想過幾個方案,(1) 賣掉現有單位,轉買一個較大單位自住?(2) 保留現有的物業,加按一筆錢,另購一個上車盤作收租,再租一個大單位?(3) 賣掉現有單位,買兩個細單位收租,租一個大單位?
by Paul Lam

Picture

Picture

回覆讀者來信

hi Paul,多謝支持!
其實早在出招之前,1% Anthony 就力撐細換大了!
近幾個月大家都被傳媒嚇得瘋了!每天都是破頂、破頂,有年青人心灰意冷,高呼...呢世都買唔到樓!又有新手陣腳大亂,唔理地點、唔理呎價,買得起就買,
們缺乏知識、經驗,任人宰割,確實可憐。

從投資者角度看,所謂瘋狂,其實只集中於細價樓!
很多中高價樓,其實沒有太大升幅,日前舉行的三月份睇樓 Party,有同學到南區睇樓,代理介紹「南灣」大單位,稱業主三年前以二千多萬買入,今天原價出售,價錢有得傾!嘩!豈非蝕本?!

因此,現在是難得一見的換樓機會!
細價樓與中高價樓差距,從未如此接近!以筆者曾住過的「海濱南岸」為例,主要有三種則...細兩房(建:559 呎、實:432 呎)、
大兩房(建:630 呎、實:481 呎)、三房(建:770 呎、實:593 呎)。相熟代理報料,細兩房入場 $620 萬,大兩房 $660 萬,三房 $720 萬,補 $100 萬,住多一間房,住大百幾呎!多得政策扭曲,造就換樓機會!賣細樓,換大樓,抵!

又有人會問,細價樓升幅理想,值得保留嗎?
同一屋苑,細兩房 $1.4X 萬,大兩房 $1.3X 萬,三房 $1.2X 萬,很多屋苑都有類似畸型現象,會一直畸型嗎?細單位升到 $2 萬?大單位原地踏步?傻的嗎?有智慧的投資者都不會繼續追細價樓,無知新手除外,只要市場回覆正常,淨係 $1.
2X 萬追番到 $1.4X 萬已經跑贏!

買多個或買兩個細單位收租,不是時候!
正如上述所說,由於政策扭曲,細單位溢價高,擺明搵笨!
創新高、接火棒,留番俾無知新手啦,政府出招針對細價樓,正常情況下,買家應該冷靜,調整理所當然!現在買細價樓,風險非常高,尤其高溢價的單位,例如沙田、馬鞍山,新界樓,市區價,甚至港島價。

今天,買面積較大,價錢較高的單位,值搏率明顯較高。
買賣過程中,可以順道拆名,你先買一間,有多餘的供款能力,再用太太名義買多一間,細換大、一變二,一 Take 過!

★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:星級投資者 King Sir
題目:辣招出台,市況有乜轉變?有乜投資策略?
   新措施下如何可以用盡按揭槓桿,買多幾層樓?
   過去 19 年由 10 萬首期變幾十層樓,如何做到?
日期:12/3(四)7~10pm
地點:彌敦道 233 號佐敦薈商場 706 號鋪
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)
更多精彩文章請 Like:www.facebook.com/anthony.wealth

About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

2015年3月8日 星期日

【讀者來信】剛睇屯門上車盤,阿叔話買樓危害健康,但佢有幾層,點解?

讀者來信
睇咗你哋幾篇文章,覺得你哋真係好有 Point,希望指教!
我剛剛睇完幾個屯門上車盤,好想買樓,於是問親戚意見。
阿叔話買二手樓危害健康,但係佢兩層樓收租,點解?
我是九龍人,因 Budget 有限,所以睇屯門三、四十年樓,有 300 幾呎。自己儲咗 20 萬,阿媽幫我俾 30 萬做首期。

阿 叔知道我買樓,叫我唔好!又話而家樓價貴,又話而家買樓要俾四成首期,我呢啲屋邨仔邊買得起!我話睇過你哋文章,可以借到九成,阿叔話好難申請,我呢啲搵 朝唔得晚,冇可能借到!又話阿爸阿媽辛辛苦苦儲咗幾十萬,俾晒首期乜都冇!又話供樓好辛苦,萬一供唔起銀行收樓渣都冇!叫我唔好大想頭諗都發達,應該安安 份份,同阿爸阿媽住公屋。好似好為我著想咁,但係我覺得佢其實係睇我唔起囉!

佢自己好多年買咗三層樓,一層自己住兩層收緊租,但現在又叫我唔好買。佢唔肯多講,只係好權威咁講,買樓危害健康,係咪真係唔應該買樓呢?所以寫信問你地,希望指教一下,多多感謝。
1)新樓同二手樓有乜分別?係咪新樓先借到九成?
2)報紙、電視課 CCL,其實對我買樓有乜指示?
回覆讀者來信
收到你的來信,感同身受!
出 身基層的筆者,由細到大都受盡白眼,人哋就血濃於水,得閒就一盅兩件,共聚天倫。我哋呢啲窮鬼,斷晒六親。身邊有前輩是包租公、包租婆,筆者亦曾請教他們 如何買樓收租,然而沒有一個肯教,還跟筆者說:「諗都唔好諗!租樓俾人好煩架,隨時唔交租仲斬人添!」由於老爸亦曾有不快經歷,加上餐搵餐食餐餐清,從沒 想過投資買樓。

人嘛...大部份都是自私的!
他們會想...有錢梗係自己賺,做乜要益你?
磚頭...幫他們發達,在你面前,他們是何等的優越,如果讓你學會了投資買樓,個個都有樓收租,他們還有地位嗎?別旨望人,爭氣靠自己!看你以上的描述,阿叔應該都是唔想教精你而已。
新樓同二手樓有乜分別?係咪新樓先借到九成?
當然不是!我們的年青同學上車,絕大部份都是做成成按揭!他們買的絕大部份不是新樓,老老實實,新樓動輒六、七百萬入場,豈是年青人的上車目標?年青人應該腳踏實地,由細單位開始...

新辣招推出,金管局對按揭有新的指引...
年青人上車仍然最高可以借九成按揭,但必須符合以下條件:
1) 首次置業
2) 供款佔入息比率不可超過 45%
3) 有固定收入及收入穩定人士
你符合以上要求嗎?如果得...你自己先過關!

自己過到關,唔代表借得到,樓都要過關...
1) 樓齡加供款年期不超過 75 年
2) 如
樓齡加供款年期超過 70 年,按個別情況決定
換句話說,即使三十多年的物業,要借九成按揭亦有可能!
呢啲絕招,阿叔肯定唔會教你啦!

阿叔唯一說對的是...現時樓價偏高!
係咪唔應該買?當然唔係啦!自從新辣招推出之後,樓價開始調整,是時候出去睇樓,隨時可以買到筍盤,賺到你的第一桶金。當然,必須要先做好準備,包括多認識物業市場,甚麼抵買?甚麼唔抵買?亦要有議價及買賣技巧,否則不但賺不到錢,反而接火棒!

2015年3月4日 星期三

悅目。平過二手?...新盤我又睇 #14

近期新盤最有興趣睇的當然是「悅目」...
申報利益...睇開「第一桶金」的網友都知道,紅磡區是 1% Anthony 其中一個主場,很多 1% 投資兵團戰友在區內都有物業,等待收成。「悅目」是年前政府批出的限呎地之一...
Picture


位置(
★★★
加分:項目位於紅磡利工街,是紅磡、土瓜灣、何文田站之間的一條小街,往紅磡方向走,旁邊有「家維邨」,往土瓜灣方向走,旁邊有三寶「昇御門」、「薈點」及「寶御」等,距何文田站信用街出口、蕪湖街出口步程在 10 分鐘之內,位置不俗。
扣分:週邊環境較嘈雜,馬頭圍道對面是紅磡工業區,日間貨車出出入入,望「家維邨」方向有佛光街天橋,高速行車;另外亦緊貼有高樓,中低層景受阻,交通方便,但不算是優質地段。

Picture間格(★★★★加分:全部兩房開則,分別是 423 呎及 430 呎,有獨立廚房及開放式廚房設計,兩種則都有示範單位,洗手間沒有窗,間格四正實用,最驚訝的是竟然冇窗台!冇露台!冇睇錯丫...之前「一號西九龍」明明有個可以打保齡的窗台,今次竟然冇!
扣分:只有兩房,沒有一房、開放式選擇,上車不易!PicturePicture
Picture

價錢(
★★★
加分:以 即供及發展商提供最高 15% 優惠計算,是次項目折實為實用呎價以 $13,XXX 到 $17,XXX,以何文田站附近新盤及半新盤比較,「何文田山畔」呎價逾兩萬,三寶「昇御門」、「薈點」及「寶御」實用呎價約 $15,XXX ~ $17,XXX 萬,仍有升值空間。
扣分:如果以紅磡黃埔區的其他單位作比較,「黃埔花園」、「海濱南岸」及「海逸豪園」,實用呎價約 $13,XXX ~ $15,XXX,然而無論地段、規模、設施都比較優勝,咁睇又唔係好值。
Picture

總結

何文田站通車在即,區內將會發生巨變,跌極有限!
近日政府又再出招,上車置業更難?借唔到二按?發展商財力項厚,夥拍財務公司,以接近銀行的利率,幫買家做埋二按,更見優勢。相信未來新盤都會用呢招搶客!

★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:法律強人 Jackie Sir
題目:辣招出台,有乜投資策略?
   買樓、賣樓、出租...陷阱大揭秘!
   租霸?僭建?凶宅?...隨時損失幾十萬,點可以唔識?
日期:5/3(四)7~10pm
地點:彌敦道 233 號佐敦薈商場 706 號鋪
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)
About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。

2015年3月3日 星期二

讀者來信:以為出招樓價會跌,點知業主反價30萬,點算?

讀者來信
Anthony Sir 你好,剛剛發現你的 Blog,連續追看一星期,發覺很有幫助!我好想買樓,去年聖誕開始睇樓,想等樓價跌,等極都等唔到,最近政府又再出招,看湯文亮的專欄及你的 Blog 都說樓價會調整,於是週末再去找附近的代理,看看有沒有業主減價,出招前有個單位睇過幾鍾意,開價 $350 萬,原本想傾到 $320 萬,點知業主不但冇減價,仲反價去到 $380 萬,點算好呢?單位是黃大仙區的 XX 大廈,3X 年樓齡,實用面積約 310 呎,追唔追得過?代理話一來冇乜盤,二來收緊咗按揭,更多人買唔起樓,細價樓叫價更高,真唔真?咁咪唔使買?
by 煩惱的 Herman

Picture


回覆讀者來信
反價又點?業主話幾多就俾幾多呀?佢開 1000 萬你又俾?
代理求成交取易不取難!你乜都唔識,昆你點都易過昆業主!
業主反價 $380 萬?賣到先得架!照還 $320 萬囉!佢開價顛就得,你還價喪就唔得?
黃 大仙總算是市區,然而卻肯定不是一線區,你提到的單位,更遠離港鐵站,出入要轉乘小巴,二線區、二線段、單幢樓,個人認為不值這個價,這個價錢、質素,旁 邊的九龍灣、紅磡都買得到,走遠一點,九龍中亦有選擇!你說你聖誕已經開始睇樓,點會唔知?好明顯係淨係睇自己熟悉的地區,沒有到其他地區比較,唔知價, 實俾代理昆啦!

1% Anthony 對湯文亮博士的「細價樓爆煲論」
非常認同!過去幾個星期在「經濟一週」網站專欄都有撰文解說,不贅。主要因為細價樓的「溢價」太高!以你提到的單位為例,這是旺角價、紅磡價!
點解三流物業賣到咁貴?
供應?政策?都是!不過最重要原因是...你唔識!你肯買!
好似當年賣新樓俾大陸人,明明市價 $1 萬,佢賣到 $1.3 萬,明昆架啦!鬼叫佢肯買咩?有錢賺,唔通唔賺呀?有食唔食,罪大惡極呀!

政府再推辣招,針對中細價樓,是要大家冷靜一吓!
網上很多人留言咒罵:「更難上車!」
筆者認為:「未嘗唔係好事!」

試想想,如果你俾個代理昆到,買咗嗰個 $380 萬的單位...
仲唔係接火棒?輸多過贏不特止,分分鐘估唔到價撻訂添!
網上又很多人咒罵:「買唔到樓焗租,加租加死啦!」
筆者認為:「你話加就加呀?租得起先得架!」

舉例,馬小玲原本想買美麗大廈 18 樓 C 座,點知加辣買唔起,業主唔肯減價又賣唔去,咁市場會出現咩情況?
。少咗一個買家,少咗一個賣盤;
。多咗一個租客,多咗一個租盤!

當個個都買唔起樓,係...佢哋係要租!但係...與此同時業主都有好多樓賣唔出,要放租!
條數咪一鬼樣?!咪俾代理嚇親先得架!如果業主真係要加租,咁就咪鬼搬出去住啦,斷估你之前唔係瞓街,同屋企住?咪住多排先囉,屋企有鬼咩?!

近日很多反水貨示威
的新聞...
從好的方面看,香港人追求的已經不是約粹賺錢!
從壞的方面看,香港無可避免會步入經濟下行週期!
上車人士,仍然可以借 90%,只是供款入息比例調低 5%!
如果樓價調整 10% 甚至 20%,例如你提到的單位,叫價由 $380 萬調整至 $320 萬,甚至筆者認為合理的 $300 萬,條數咪一樣?!
政策、樓市、經濟各方面都配合了,樓價應該要調整!
只要買家,尤其是新手,冷靜下來,不要再破頂高追...
只要傳媒,不要再嘩眾取寵,日日攞破頂做頭條...
樓價就會回落!

★ 1% 廣告時間 - 地產投資實戰。免費講座!★
講者:法律強人 Jackie Sir
題目:辣招出台,有乜投資策略?
   買樓、賣樓、出租...陷阱大揭秘!
   租霸?僭建?凶宅?...隨時損失幾十萬,點可以唔識?
日期:5/3(四)7~10pm
地點:彌敦道 233 號佐敦薈商場 706 號鋪
留位:65330710-Cola、60980107-Icy(歡迎 Whatsapp)
About ME...
Facebook 群組:投資兵團投資兵團遊樂團

第一桶金 Facebook:
www.facebook.com/anthony.wealth第一桶金 Blog:http://anthony_chung_is.mysinablog.com
NEW!第一桶金信箱
如有關於物業的問題,歡迎到我的 Facebook,PM 給我!
1) 如果我識答,2) 如果不涉及太多課程內容,將盡量回覆


免責聲明:本文純粹筆者個人意見,沒有促銷物業意圖。本人盡力確保資料正確,但不保證完全無誤,讀者須親身求證,參閱相關資料及售樓說明書,若有任何損失本人概不負責。